wtorek, 22 marca 2011

Witam

Witam Was serdecznie na wstępie chcę powiedzieć parę rzeczy o sobie, a więc nazywam się Monika Ka mam 21 lat i mój nick to MonFash. Pochodzę z małego miasteczka Frampol i aktualnie mieszkam w Warszawie tu też studiuję , pracuję oraz rozwijam swoje pasje jakimi między innymi jest stylizacja modowa, projektowanie, modeling, fotografia i taniec ale nie tym na tym blogu będę się zajmować.
  Zamiar założenia tego blogu naszedł mnie po dość długim rozmyślaniu czy znam się na modzie czy potrafię coś konkretnego wykreować oraz czy mogę jakoś zaistnieć w tym świecie jak np. Maffashion, która jest moją mała idolka w której ślad poszłam.
Btw zapraszam Was do komentowania moich stylizacji, zdjęć jak i wypowiedzi których udzielam na różne tematy.

Pozdrawiam MonFash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz